خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/15 - 10:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
مقصودی در پی شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه:

همبستگی، میراث سردار سپهبد شهید سلیمانی برای کشور بود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به ساده زیستی سردار شهید سلیمانی، گفت: جایگاه و عظمت این فرزند ایران تا حدی بود که رئیس جمهور آمریکا دستور به شهادت رساندن وی را صادر کرد و این نشان از ترسی دارد که این فرمانده سپاه در دل او ایجاد کرده بود.

حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شخصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: چند بار توفیق زیارت ایشان را داشتم از این رو با قاطعیت می گویم سردار سلیمانی اهل حرف نبود اما در عمل حرف اول را می زد و در عمل ولایت پذیری خود را اثبات کرد.



نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ایده و شعار این شهید بزرگوار، اتحاد و یکپارچگی بود و همه آحاد ملت را زیر لوای پرچم جمهوری اسلامی می دانست و هر فردی از هر جناحی را ایرانی می نامید.



وی افزود: سردار سلیمانی یک روستازاده بود و توانست به جایی برسد که رئیس جمهور آمریکا به دلیل ترسی که از او در دل داشت، دستور ترور به شهادت رساندن وی را صادر کند که این امر نشان دهنده جایگاه و عظمت این فرزند ایران است.



مقصودی ادامه داد: سردار سلیمانی با ساده زیستی و شهادت سهم خود را از سفره انقلاب برداشت و مانند برخی وطن فروشان نبود که سهم خود از سفره انقلاب را به گونه های دیگری برداشته اند.



این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با تأکید بر اینکه ایرانیان در طول تاریخ اثبات کرده اند از خون فرزندان خود نمی گذرند، عنوان کرد: پاسخ این اتفاق را خواهیم داد و ترامپ و همدستانش تقاص این جنایت خود را پس می دهند که البته زمان و مکان آن مکتوم خواهد بود.



وی در ادامه همبستگی، دوری از دوقطبی شدن و تقسیم بندی های جریان سیاسی را میراث سردار شهید سلیمانی دانست و افزود: وی معتقد بود همه باید در کنار سفره انقلاب و زیر چتر ولایت باشند و سپهبد شهید سلیمانی در عمل اثبات کرد که با افراط گرایی تکفیری مقابله می کند و زیاده خواهی ها را قبول ندارد.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان درباره مأموریت سردار سلیمانی و یاران وی خاطرنشان کرد: آنها برای ایران و اسلام و ولایت فعالیت کردند و هیچ منفعت طلبی شخصی و جناحی نداشتند بلکه اقدامات آنها اعم از دفع داعش و حمایت از سیل زدگان و زلزله زدگان و غیره فراجناحی بود لذا شخصیت ایشان بالاتر و بزرگ تر از آن بود که به گروه سیاسی خاصی منتسب باشد بلکه متعلق به تمام ایران است./



پایان پیام

  • کد خبر : 293517
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار